Всичко за мен

Моята снимка
От скоро се запалих по майсторенето на картички и все още не съм определила стилa си. Харесва ми да опитвам нови неща, винаги да е различно и интересно. Авантюрист съм по душа.Обичам да пътувам, да опитвам различна по националност храна-фаворити за момента са ми мексиканската, корейската и италианската кухни. А когато съм за дълго извън България много ми липсва мусаката и баницата:) Това е засега:))))

Последователи

понеделник, 4 юли 2011 г.

Мечоци

Включвам се в "Мечоците" на Двете елши.





Снимките не ми се получиха много добре...


Напоследък ме влекат детските картички...-хм, не знам защо.Може би е заради сезона.Или защото навън е пълно с бременни жени и деца-хубава гледка...

Морето вече почуква на вратата,още малко и отивам:)Предният път си донесох едни бели камъни,навярно изхвърлени от бурното море, а този път може пък да си донеса малко тен:)Вече е топло.

5 коментара:

  1. Много сладка забавна картичка! Приятна почивка и хубаво време!

    ОтговорИзтриване
  2. Много сладурско мече - балерина! Просто ме плени с вида си! Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  3. Много е сладуска тази балеринка :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много сладка картичка! Харесва ми как си допълнила рокличката с дантелката и панделките на крачетата.Също и венчето. Успех!

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей!Виждам,че отдавна не си публикувала,но дано прочетеш това....Пиши ми адреса си на ros_iva@abv.bg,за да ти пратя нещичко.
    :)
    Поздрави

    ОтговорИзтриване