Всичко за мен

Моята снимка
От скоро се запалих по майсторенето на картички и все още не съм определила стилa си. Харесва ми да опитвам нови неща, винаги да е различно и интересно. Авантюрист съм по душа.Обичам да пътувам, да опитвам различна по националност храна-фаворити за момента са ми мексиканската, корейската и италианската кухни. А когато съм за дълго извън България много ми липсва мусаката и баницата:) Това е засега:))))

Последователи

неделя, 27 март 2011 г.

Блог награда


Благодаря на Рени за приза!
А сега 7 неща за мен:
*От 9 години не бях рисувала или творила/ нещата се промениха благодарение на Картичкофуриите/
*обичам да изненадвам хората и да виждам радостта в очите им
*обичам да пътувам, много
*обичам различната по националност кухня
*искам да науча поне още един език
*мечтая да посетя Рим
*каквото ми е в главата, това ми е на устата/не знам дали се приема като качество или недостатък/

А сега 15 блога, от които черпя вдъхновение:
*Клуб "Приложно изкуство"
*Black rose
*Katrin
*Kenli
*Dikart
*Deni
*Deni
*Paper witch
*Petia
*Nevena
*Petya
*Презареждане
*Simonne
*Esi
*July art
Разбира се, има още много , много , пък и идеи ползвам отвсякъде.Така че , тази награда е за всички, които творят с удоволствие и за да радват.

12 коментара:

  1. Много благодаря за наградата! Прекрасен ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз много ти благодаря за наградата!!!! Лека и усмихната седмица от мен :))))

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти! За мен е чест!

    Усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря за наградката! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  5. И аз много ти благодаря за наградата! Хубаво начало на седмицата.Тази ми е втора награда и тъй като вече обявих моите 15 блога, които ме вдъхновяват, няма да се повтарям.

    ОтговорИзтриване
  6. Много ти благодаря за наградата! За мен е изключителна чест, защото това е първата ми награда. Желая ти успехи във всяко начинание!

    ОтговорИзтриване
  7. Большое спасибо за награду! Мне очень приятно!

    ОтговорИзтриване
  8. Неочаквано за мен - много, много благодаря!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря за наградката! Много мило и много се радвам, че намираш вдъхновение при мен ;*

    ОтговорИзтриване
  10. Искам лично да ти благодаря за наградката! Чест е за мен, че посещаваш моето местенце!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  11. Congrats! thanks for sharing!

    hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/03/april-kit-preview-day.html

    ОтговорИзтриване
  12. Много благодаря за оказаната чест.Моят блог е съвсем новичък и ме изненада много приятно.

    ОтговорИзтриване