Всичко за мен

Моята снимка
От скоро се запалих по майсторенето на картички и все още не съм определила стилa си. Харесва ми да опитвам нови неща, винаги да е различно и интересно. Авантюрист съм по душа.Обичам да пътувам, да опитвам различна по националност храна-фаворити за момента са ми мексиканската, корейската и италианската кухни. А когато съм за дълго извън България много ми липсва мусаката и баницата:) Това е засега:))))

Последователи

петък, 21 януари 2011 г.

Карирана картичка-КФП-49





Картичка за рождения ден на мама.Да ми е жива и здрава още много, много..... години.

3 коментара:

  1. Супер е :) С тази торта и най накрая изненадаааа подарък :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честит рожден ден на майка ти, да е жива и здрава и много щастлива! Мисля, че ще остане очарована от картичката, прекрасна е!

    ОтговорИзтриване
  3. Да е живо и здраво майчетот ти! :)
    Страхотна картичка си й направила! Много е празнична, интересна и най-вече забавна. ще бъде много очарована :)

    ОтговорИзтриване