Всичко за мен

Моята снимка
От скоро се запалих по майсторенето на картички и все още не съм определила стилa си. Харесва ми да опитвам нови неща, винаги да е различно и интересно. Авантюрист съм по душа.Обичам да пътувам, да опитвам различна по националност храна-фаворити за момента са ми мексиканската, корейската и италианската кухни. А когато съм за дълго извън България много ми липсва мусаката и баницата:) Това е засега:))))

Последователи

вторник, 12 октомври 2010 г.

Есенна фиеста







С тази картичка ще участвам в Предизвикателството на Двете Елши-Филм.Картичката е направена по сериала "Листопад". Искаше ми да се включа и с друг проект, но за съжаление не можах да го довърша.Филмът, с който исках да участвам беше "Мръсни танци"-един от любимите ми.

Също ще се включа и при Картичкофуриите-Разходка сред природата.

2 коментара:

  1. Отпечатъците от листа са толкова красиви! Харесва ми излъчването на цялата ти картичка - топло и оранжево:)

    Благодаря ти за участието при Елшите!

    ОтговорИзтриване
  2. Наистина чудесни отпечаъци от листа и въобще цветовете, които си използвала са много хубави.

    Благодаря ти, че участва 37-то Картичкофурийско предизвикателство.

    ОтговорИзтриване