Всичко за мен

Моята снимка
От скоро се запалих по майсторенето на картички и все още не съм определила стилa си. Харесва ми да опитвам нови неща, винаги да е различно и интересно. Авантюрист съм по душа.Обичам да пътувам, да опитвам различна по националност храна-фаворити за момента са ми мексиканската, корейската и италианската кухни. А когато съм за дълго извън България много ми липсва мусаката и баницата:) Това е засега:))))

Последователи

вторник, 17 август 2010 г.

Бебешка Картичка




Намам търпение някой ден да си получа подаръка:)

3 коментара:

  1. Прекрасна Коледно-бебешка картичка! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва тази картичка изненада :) Куилинг елхичката е страхотна и изобщо цялата картичка е много готина!:)

    Благодаря ти, че участва в предизвикателството на Елшите:)

    ОтговорИзтриване
  3. Уникална картичка, страхотна идея и изпълнение.
    Желая ти някой ден да си получиш подаръка.

    ОтговорИзтриване